We wrześniu sieć hurtowni MAKRO rozpoczyna kampanię reklamową promującą obchody 22. urodzin. Na wszystkich klientów czekają tysiące produktów w niższych cenach, moc atrakcji, loterie, konkursy i promocje.
Kampanii urodzinowej towarzyszy premiera kilku specjalnie przygotowanych z tej okazji akcji marketingowych. Na potrzeby urodzin stworzona została platforma www.makro-bonusy.pl, gdzie klienci Makro po zarejestrowaniu mogą wziąć udział w konkursie i zagrać o jedną ze 140 ufundowanych wycieczek na Wyspy Kanaryjskie. Atrakcją jest też loteria samochodowa, w której klienci mogą wygrać samochody Skoda.
Dodatkowo uruchomiony został w pełni digitalowy program punktowy pod nazwą „Urodzinowa Punktomania”. Każdy klient za swoje zakupy otrzymywać będzie punkty. Stan konta będzie mógł monitorować i wymieniać punkty na nagrody korzystając z katalogu programu opublikowanego na platformie internetowej.
„Chcemy podziękować naszym klientom za to, że są z nami już 22 lata. MAKRO się zmienia, wprowadzamy innowacyjne digitalowe rozwiązania, aplikacje mobilne, atrakcyjne programy motywacyjne. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom” – mówi Anna Heimberger, Head of Marketing, Branding & Activation.
22. urodziny MAKRO wsparte zostaną kampanią reklamową w ogólnopolskich stacjach radiowych, na ponad 400 billboardach, szeroko zasięgową kampanią internetową. Za zakup mediów odpowiada MGA. Za kreację i obsługę platform internetowych odpowiada Agencja Unique One z Warszawy.
Akcja urodzinowa MAKRO trwać będzie przez blisko 2 miesiące i zakończy się 7 listopada.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/makro-swietuje-swoje-22-urodziny